יש לכם נזילה בקו הביוב? לא יודעים מה עושים? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל מה שחשוב לדעת על איתור נזילות בקווי ביוב.

מה גורם לנזילות בקווי הביוב? אחד הגורמים הנפוצים ביותר לנזילות בקווי ביוב הוא בלאי טבעי של הצנרת, במיוחד במקרים בהם מדובר בצנרת ברזל ישנה. עם הזמן וכתוצאה מבלאי טבעי, מופיעים כשלים בצנרת שפשוט לא מצליחה לעמוד בעומד וקורסת. במצב כזה, הנזילות לא יאחרו לבוא ואיתם הנזקים, כמו רטיבות, עובש ונזק למבנה לכן חשוב לפנות לשירותים מקצועיים של חברת ביובית.

גורם נפוץ נוסף לנזילות בקווי ביוב הוא חדירת שורשים לצנרת, כאשר זה מתרחש ברוב המקרים בבתים פרטיים או בדירות גן שבהן יש עצים בחצר. השורשים החזקים של העצים מחפשים מקום מוצל ולח, והם מוצאים מקום נוח מאד בעומק צנרת הביוב שמספקת להם את כל התנאים למחייה נוחה. במצב כזה, השורשים חודרים לצנרת ופשוט פוצעים אותה מבפנים.

למה חשוב לטפל בתקלה מהר?

נזילה בקו הביוב יכולה להיות צרה צרורה עבורכם, במידה ותזניחו את התקלה ולא תתייחסו אליה  בזמן. במצב כזה, הנזקים לא יאחרו לבוא ואתם תצטרכו להתמודד עם מקרים של הצפות, עובש, רטיבות בקירות שבהם הקו הראשי עובר עוד.  בנוסף, במידה והכשלים בצנרת יהיו רבים ולא תתקנו אותם, סביר להניח שתצטרכו להחליף את הצנרת קומפלט, הוצאה כספית לא קטנה בכלל.

איך מאתרים נזילה בקווי ביוב?

אחת האופציות הנפוצות ביותר כיום לאיתור נזילות בקווי ביוב ראשיים היא שימוש במצלמה מיוחדת בעל סיב אופטי. הסיב האופטי המיוחד מוחדר לצנרת הביוב ומצלם אותה, כך שבעל המקצוע שעומד בחוץ יכול לבחון את הצילומים שמגיעים אליו ולנתח אותם. מדובר בעבודה מורכבת ובעל המקצוע צריך להיות מיומן מאד על מנת לנתח את התמונות הללו כהלכה.

במהלך עבודת ניתוח הוידאו שהוא מקבל, מאתר הנזילות יוכל לקבוע במדויק היכן נמצא הכשלים בצנרת, האם מדובר בכשל אחד או מספר כשלים, מה גורם לכשלים הללו והאם לדעתו מומלץ לתקן את הצנרת או להחליף אותה קומפלט. בתום העבודה, מאתר הנזילות יפיק עבורכם דוח ממצאים שמפרט את כל הליקויים עליהם דיברנו במאמר זה.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים את השירות?

לפני שאתם מזמינים שירות של איתור נזילות בקווי ביוב, מומלץ מאד לוודא שאתם שוכרים את שירותיה של חברה מקצועית, ותיקה, אמינה ומומחית בתחום. זכרו, לא תמיד אינסטלטור יוכל לאתר עבורכם נזילות בקווי ביוב, גם אם יש לו את כל הציוד הדרוש. לכן, ודאו שאתם מזמינים בעל מקצוע מעולה, כזה שיש לו ביקורות וחוות דעת טובות.

קחו כמה הצעות מחיר לאיתור הנזילה והשוו ביניהן על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר עבורכם. בסופו של דבר, אנחנו לא רוצים שתבחרו דווקא בהצעת המחיר הזולה ביותר, אלא בזו שנראית לכם ההצעה המקצועית והמפורטת ביותר. הצעת המחיר לא פעם יכולה להעיד על המקצועיות של בעל המקצוע ואם קיבלתם הצעת מחיר חפיפניקית, יתכן שגם כך השירות שתקבלו ייראה.